söndag 15 maj

Ska börja med att säga grattis till min älskade som blir 24 år idag!

Har inte hänt nåt alls senaste dagarna... bara jobbat och varit trött.
Idag kom Alex mamma, en av systrarna och några av hennes helgbarn, hit och fikade. Robin och jag fick också present eftersom vi också fyllt år sedan vi sågs sist. Robin fick jättefina foppatofflor, en traktor och en lastbil som funkar bra att leka med utomhus. Alex fick lite duschcreme och parfym och en bok med pajrecept. Jag fick en ljudbok som verkar riktigt hemsk. Handlar om två barn som blir misskötta av sin mamma. Läste på baksidan och fyy... kommer vara en sån där man sitter o bölar till. Och så fick jag lite godis =)
Alex och Elin kommer hit och hälsar på lite också. Tror dom även har lille Theo med sej =)
Kvällen avslutas med fotbollsträning. Tråkigt bara att det är sånt skitväder. Hoppas det inte regnar under själva träningen bara. Men det blir långbyxor och tjocktröja på träningen.. hoppas det inte blir för lerigt bara.

Nä nu ska jag käka lite. Imorgon är det återigen jobb. Nu börjar min treveckorsperiod på Hammargården =) Sen imorgonkväll är det fotbollsmatch =D Får hoppas det går lika bra som i måndags hihi.
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0