söndag 1 maj

Så var det ny månad än en gång. Och vår sista april blev jättetrevlig =)
Den spenderades hemma hos Elin och hennes Alex. Vi åkte dit hela familjen och det blev grillning också. Gott blev det =)
Efter maten tog vi med oss alla barn ut och lekte i väntan på att klockan skulle bli åtta och kasen skulle tändas. Strax efter sju började vi gå mot kasen men heo var så trött och det var så jäkla kallt ute så det slutade med att vi gick tillbaka till Elin och Alex utan att se någon kase. Det var skönt att komma in i värmen igen.
Har lite bilder från gårdagen =)


Kristoffer i sin fina frisyr innan vi åkte till Alex och Elin. Men den lyckades han sabba ganska snabbt hehe.


Robin på bussen på väg till bomhus.


Kristoffer på bussen.


Kristoffer leker i Theos rum.


Sötaste katten Selma =)


Tyson =)


Theo och Robin. Herregud vad Robin känns stor bredvid Theo hehe.


lillsöt Theo =)


Robin hittade Theos bobbycar.


Min Alex och Elins Alex fick sköta grillningen =)


Utelek efter maten. Theo i sandlådan =) Kristoffer kör med en bil bakom.


En massa gunga blev det med =)
Kristoffer mest snurrade och var svår att få med på bild. Honom blev det en filmsnutt på istället.


Kristoffer =)


Robin och Kristoffer =)

Synd att vi missade kasen. Men det var ingen som hade lust att stå ute i kylan och vänta på att den skulle tändas. Får ta ett nytt försök nästa år istället =)

Idag blev det en slappardag som heter duga. Kristoffer har följt med sin pappa hem till sin farfar en sväng för att fira att hans lillebror fyllt ett år. Jag och Alex lade oss och sov middag med Robin. Det var skönt =)
Ikväll blir det årets första fotbollträning för min del. Ska bli roligt =) Det är match på onsdag men jag tror inte jag skulle spela då eftersom dom hann få ihop så många på en gång. Får väl vara med nästa match istället.
Men ska bli så najs att träna igen. Fotboll är ju fan det roligaste sättet att bli svettig på =)

Nä nu ska jag kolla vidare lite innan det är dags för käk. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo, ängeln Meja och bebis i magen}

Jätte trevligt var det igår och jag hoppas det blir lika trevligt när vi kommer till er ;)

Ja lite synd att det skulle vara så jäkla kallt så man inte kunde kolla på kasen, lite besviken blev man ju för hade det fortfarande varit varmt så hade Theo fått stått ut iaf så vi hade fått sett den ;) Sen så tänkte jag bara säga att jag tog bilderna på Theo som du knäppte ;) Det gjorde inget va? ;) Kramar

2011-05-01 @ 21:17:55
URL: http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: mia

Hejsan, svar på simsfrågan.



Detta kan kanske vara långsökt, men testa iaf.



Om du kan skifta spelare, bli smed och leta överallt efter stenen, (jag hittade min utanför trollkarlens hus, om du inte har byggt den än så kan du gå till kliniken, den kanske finns där, men leta som sagt överallt)

Därefter, när du har den, klicka dig in på Smedens katalog, dra sedan manastenen till prästens huvud. Då bör prästen ha stenen i sin katalog.

Lycka till, sötnos och maila om det är något!

Puss//Mia

2011-05-01 @ 23:07:04
URL: http://everybodylovesmia.blogg.se/
Postat av: Elin {Mamma till Theo, ängeln Meja och bebis i magen}

Den 30 maj har jag tid för nästa ultraljud och då är det planeringsdag på Theo's dagis :)

2011-05-02 @ 21:28:25
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0