torsdag 17 mars

Oj oj gäääsp! Fy saten vad trött jag är... förstår inte varför heller. Jag som blev så mycket piggare sen jag började äta min tabletter med vitaminer och mineraler.. men nu e jag fan lika slö och trött igen hela dagarna.
Idag händer inte mycket alls.. ska snart hämta lillpluttpå dagis och ikväll blir det väl att försöka orka ta sej iväg o simma. Behöver det... blev inge simma i tisdags eftersom jag hade huvudvärk hela jäkla dagen. Men jag fick ändå köra bilen till o från citygross när vi handlade i tisdags =) Igår skulle jag kanske ha simmat istället men då jobbade Alex över så jag hann inte. Därför borde jag ju verkligen idag... men har ingen jäkla lust.. får se hur det blir.
Nä det blev ett himla ointressant inlägg det här.. ska väl ta o börsta håret lite innan jag masar mej iväg till dagis.
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Smurvelmurvelsmurfen

Jag är också svintrött utan att förstå varför. Kanske beror på att jag vet att jag borde vara sjukt pigg och plugga kemi. Urk.

2011-03-17 @ 14:19:20
URL: http://smurvelmurvelsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0