söndag 6 mars

Då var helgen över.. imorgon är det måndag och ungarna ska till skola och dagis. Robin har fått vara frisk och kry hela helgen och det tackar vi för =) Han har längtat till dagis och han kommer bli glad att han får komma dit och leka med alla andra barn imorgon.

Igår blev det en lugn kväll.. jag och Alex kollade på melodifestivalen och saten som jag svor åt att Love Generation åkte ur.... mot den där!! morr!! Svenska folket har ju noll musiksmak... men det var ju inget nytt.
Elin skulle ha gjort oss sällskap också men tyvärr åkte hon på huvudvärk så hon blev kvar hemma i sin soffa. Men har jag tur så gör hon mej sällskap imorgon istället =)

Hela den här helgen har jag varit så full av energi så att jag inte riktigt vet var jag ska göra av mej själv.. olikt mej.. men så är det i alla fall. Därför så ringde jg Jonas igår och vi tog en promenad runt boulongern och bort till högskolan och sedan tillbaka hit till brynäs igen. Så himla skönt att få röra på sej! Det känns så mycket roligare nu också när vädret är bättre och solen skiner. Idag var jag precis lika fylld av energi så jag ringde och frågade mamma om hon skulle på spinning (vilket hon är typ varje lediga dag) och det skulle hon. Så jag följde med henne på ett baspass... nu sitter jag här, stendöd och med spagettiben, och försöker svettas klart så att jag kan ställa mej i duschen. Jääävlar vad spinning är jobbigt när man inte är van. Men jag får försöka följa med fler gånger. Nu när förkylningen gett med sej så blir det att dra igång ordentligt med simmandet igen med. Och i maj tror jag det blir så börjar fotbollen och då ska jag hoppa med i mitt gamla korplag som jag spelade med innan jag blev gravid med Robin. Älskar att spela fotboll och jag ahr ju skor och skydd o allt så nu jäklar =) Imorgon har ju varit rökfri i 3 månader också så nu kanske man börjar orka springa lite mer =) Ska bli så najs med fotboll igen... och förhoppningsvis så får jag gå ner mina kilon igen på köpet hihi.
Nä... nu blir det duschen. Kram på er!


Egobild =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0