söndag 27 mars

Ja då var det söndag... ingen vidare kul sådan.. men men.

Gårdagen var nice! Först var jag, Alex och Robin ner på stan en sväng. Vi käkade på max och sedan gick vi på stan o kollade. Robin hade fått pengar av sin gammelmormor i födelsedagspresent så det blev ett par skor och vantar åt honom. Skorna är väl mest till för när det börjar bli varmare ute men vantarna kan han ha nu... vattentäta är dom också så dom är kanon =)
Igår eftermiddag åkte vi ut till brorsan och Kikki med pappa. Det här var första gången Robin och Alex var med dit ut. Fick höra att jag körde bra med =)
Robin hade jätteroligt där med alla Roxannas leksaker. Tyvärr var Roxanna hemma hos sin mormor så dom kunde inte leka med varann... men det får bli nästa gång istället.
Har ju förresten lovat lite bilder me..


Pop i pappas famn hemma hos brorsan.


En glad Robin som hade fullt opp med att leka =)

Idag händer det väl inte så mycket för min del.. blir en promenad med Jonas lite senare. Alex ska fixa stödjulen till Robins nya cykel så imorgon kan Robin förhoppningsvis få cykla till dagis =) Ska bli rolgit o se hur det går hihi.
Alex ska även kika lite på min cykel så vi får hoppas att jag kan använda den snart igen. Allt är fan fel på den och jag har inte råd att få den fixad ordentligt.. än mindre att köpa en ny. Men men.. får väl se hur det går. Skulle va skönt att kunna cykla iväg när man ska simma så tar det inte lika lång tid dit och hem som med bussen.
Nä nu ska jag kika vidare lite.. kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0