natta...

Ja nu är det dags att sova för länge sedan.. men här sitter jag. Alex har gått o lagt sej redan. Ska väl snart göra detsamma.
Robin höll sej feberfri hela dagen och det var skönt. Han har varit så full av energi idag... lekt och skuttat runt här =) Skönt att ha sin goa lilla glada kille tillbaka =)
Helgen för vår del blir lugn.. imorgon.. eller ja.. senare idag.. blir det tacos och film. Tim kommer hit och gör oss sällskap och sen får vi väl se om Leif med eller utan tjej kommer också.
Idag fick Leif hem pappret från transportstyrelsen så nu får vi ut och köra =) Underbart! Ska aldrig mer infinna mej på en skogsväg om det inte är absolut nödvändigt!
Läste färdigt min bok idag.. är lite deppad för den var så bra och jag saknar den. Vill ju läsa mera i den =) Det var "Nattens ögon" av Dean Koontz. Underbar bok och den rekomenderas för er som gillar att läsa! Som jag kanske nämnt tidigare så är han min absoluta favoritförfattare och skriver så jäkla bra. Gillar man Stephen King så borde man gilla Koontz ännu mer. Koontz skriver även på ett mindre komplicerat sätt än vad King gör.. så det e lättare att hänga med liksom. Men för er som e lite mörkrädda så får ni läsa på dagtid då hehe. Skräckisar är ju det bästa som finns... både i bok och film!
Nä nu ska jag nog nanna kudden.. kram på er!

Kommentarer
Postat av: Ellen

skräckisar är skit bra tycker jag =)



nu har jag lagt ut en bild på tatueringen, men den är inte riktigt klar därför lade jag aldrig ut en bild på den tidigare

Postat av: Elin {Mamma till Theo, ängeln Meja och bebis i magen}

Jag får väl låna den av dig då och se om den är så bra som du påstår ;)

2011-03-04 @ 11:54:10
URL: http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: Ellen

Ja de är vårat datum =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0