måndag 7 mars

så var det måndag och under hela förmiddagen fick jag sällskap av Elin. Lite najs att slippa sitta ensam som jag annars brukar göra när jag inte har jobb. Vi glodde lite på tv och snackade en massa.. lite korv med bröd till lunch blev det också =)
Vikariejouren ringde nu på eftermiddagen och nu tisdag och onsdag ska jag jobba på Staffansgården. Skönt för det ligger nära... Robins dagis ligger ju typ bredvid =) Har varit där förr och det är ett ganska najs ställe. Blir väl lite ovant eftersom det var längesedan jag jobbade på dagis... är ju nästan jämt på skola annars. Men det är kul att variera lite =)
Nä nu ska jag mysa med lilleman i soffan lite innan det e dags för middag. Storeman är hos en kompis så hoppas han är i tid hem till middagen sen =) Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0