måndag 21 mars

Ja jag lever fortfarande.. blev lite mycket i helgen bara.
I lördags var jag ute och tog en öl och spelade lite biljard med mamma, styvfarsan och lillebror. Det var riktigt trevligt. Men dom var trötta och dom ville hem redan framåt tolv. Men Engberg trillade in och sa hej så jag stannade med han och hans kompisar. Sen drog vi vidare till interpool där vi träffade en massa mer folk. Det slutade med efterfest och den varade ett tag. Jag kom hem igårmorse vid sjutiden... inge pigg. Sen skulle vi ju ha kalas igår också eftersom Robin fyllt och jag kände mej lite lagomt otrevlig som mest satt och mådde dåligt under hela tiden all släkt var här. Efter alla hade gått så lade jag mej o sov. Mår fortfarande inte helt bra... men men...
Alltså jag brukar ju aldrig dricka mej full... brukar alltid ta det lugnt och typ inte dricka mer än 3 öl på en kväll. Men den här gången blev det myyycket mer. Ska aldrig mer dricka så mycket. Fyy fan. men roligt hade jag i alla fall =)

Idag är Robin på dagis och Kristoffer är hemma och är ledig. Det är studiedag på hans skola så det e därför.
Just nu är han ute och leker med sin lillasyster som bor på samma gård som oss.
Om jag e piggare senare när Alex kommer hem så ska jag ta mej iväg o simma lite. Blev inte simma i lördags men det blev en långpromenad med Jonas istället. Så jag har ju rört på mej nånting. Men öl blir man ju inte direkt smal av så det e lika bra o ta sej iväg idag.
Men.. nu vet ni att jag lever i alla fall =) kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0