lördag 26 mars

Ojdå jag glömde visst att skriva igår. Men så kan det bli =)
Jag och pappa åkte till Norrsudet igår och hälsade på brorsan en sväng. Jag fick köra =) det är sååå kul att köra bil. Pappa säger att jag kör bra men behöver träna mer på att planera och veta vilken fil jag ska ligga i hehe... det har jag problem med. Det blev tyvärr alldeles för sent hos brorsan så jag kom inte till elin förrän vid åtta igårkväll. Jag skulle ha kommit tdit vid sextiden. Men jag skyller på brorsan och pappa... karlar är tidsoptimister.
Väl hemma hos Elin så spelade vi en omgång monopol i alla fall. Jag åkte på stordäng, som vanligt. Den där tjejen måste ha nån liten spelgud som hjälper henne i smyg hehe.

Idag blir det en sväng ner på stan först med Alex och Robin. Vi ska vara så onyttiga och äta på max och sedan ska vi handla en del som behövs hem.
Vid tretiden komemr pappa igen och då ska vi hela familjen följa med ut till norrsundet. Och jaaag får köra igen =) Men jag störde mej igår när vi var på väg hem på att vissa inte fattar att man slår av helljuset när man möter någon. Saten vad bländad man blir. Men det gick ju bra ändå.. Jag lyckas alltid stöta på idioter i trafiken när jag e ute... dom e fan överallt!
Så det blir lite hälsa på hos bror igen då och det blir första gången Alex och Robin är med dit ut.
Kvällen blir lugn med film och tacos =) Ska bli najs!

Nä nu ska jag göra klart det sista så vi kan åka ner på stan. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0