fredag 11 mars

ja då var det fredag.. snart dags att traska iväg med ungarna till skola och dagis och sedan iväg till jobbet. Jobbar halv nio till fem idag. Seg tid på en fredag om jag får säga det.
Det tråkiga idag är ju att Kristoffer ska till sin pappa igen och vara där en vecka. Tänk att veckan han är här går så jäkla fort... inge skoj. Skulle vilja ha honom mer än varannan vecka.. men men..
På onsdag fyller Robin tre år och helgen 19-20 mars blir det kalas. På lördagen blir det Alex familj som komemr hit och firar och på söndagen kommer min familj. Vi har så trångt så vi får dela upp det, tråkigt nog. Jag skulle verkligen vilja bo lite större. Men då ska man hitta en fyra på brynäs med badkar, plats för tvättmaskin och lagom hyra... och det är inte lätt. Vi var o kollade på en lägenhet rakt över gatan här igår men den vill vi inte ha. Tvättmaskinen skulle inte få plats om man inte tog bort badkaret. Men hur kul är det för ungarna då att inte ha badkar? Klart ungarna ska kunna bada... och jag själv tycker också det är skönt att krypa ner i ett varmt bad ibland med en bra bok.
På tal om bok förresten... igår läste jag ut Douglas Foley's "Shoo Bre"... skitbra bok även om det är en ungdomsbok. Den rekomenderas verkligen! Ska börja läsa den andra boken "Shoo Len" idag tänkte jag.
Nä nu börjar det bli dags att röra på sej.. kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0