tisdag 28 juni

Jamen jippi.. skulle ha simmat nu ikväll men möttes återigen av en låst dörr. Kom en karl ut därifrån som sa att kassan stängde klockan sju... tydligen sommartider där nu och det har jag missat. Kuuul.... varför stänga tidigare på somrarna?? är det inte då folk ska bada?? Knepigt det där.. Aja... får se till att simma på torsdag istället för att vara hemma o äta middag istället, om jag ska hinna. Har ju så jäkla fullt upp nu onsdag och på dagen på torsdag.. fyy. Jobbiga dagar. Men men.. vill man ha körkort så är det ju bara att slita på.
Var nyss ute och övningskörde med Leif.. innan jag tog mej till fjärran. Vi lånade mammas bil så att jag fick köra manuellt. Gick superbra! Inge motorstopp eller andra konstigheter. Kändes jättebra. Synd att körskolebilen är så mycket knepigare bara... inte alls lika skön att köra. Men men.. får väl stå ut helt enkelt.
Aja.. har gnällt klart nu hehe. Nu ska jag sitta här o glo lite medan Alex och Tim ser på film. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0