söndag 19 juni

Då har veckan gått. Har hunnit med en hel del denna vecka =)
Har varit på utvecklingssamtal på dagis. Fick höra så bra saker om Robin och är så stolt över min lilla grabb =)
Det har även gått bättre och bättre med att vara utan blöja på dagis. Han lär sej fort =)
I onsdags var det tredje teoritillfället på körskolan. Då var Bosse tillbaka från semestern så då fick vi ha teori med honom. Lite roligt med tanke på att jag känner honom sedan tidigare. Har jag lite tur sen så kanske jag får ha körlektioner med honom sen med =) Men pga semestrar så skulle jag få köra med tre st olika tror jag... och då borde jga ju få köra med Bosse eftersom det inte finns så många andra att köra med. På onsdag har jag förresten min första körlektion.. är lite nervös... har ju bara kört med människor jag känenr bra tidigare.. och att plötsligt sitta där med en körlärare... hehe jaa du. Kanske inte direkt är nåt att vara nervös för men det är jag ändå. Ska bli roligt ändå att höra deras bedömning av hur långt jag kommit i min körning.
I onsdags efter körlektionen var det dags för fotbollsmatch igen... det gick inge vidare. Förlorade med 4-0... men men... får ta igen det på onsdag. Men på onsdag började matchen så tidigt så då hinner inte jag vara med. Teorin slutar ju halv sju och då är typ matchen över... var bättre i onsdags för då började matchen kl 21 och då hann jag ju gott och väl =) Men men... alltid olika tider.
Har fotbollsträning ikväll i alla fall och det ska bli skoj. Tyvärr så var Madde i Alingsås så hon blir inte med ikväll. Annars brukar vi cykla tillsammans dit och hem eftersom hon också bor på Brynäs. Men jag får cykla ensam med lite musik i öronen istället =)
Nä nu ringde brorsan så nu ska jag vara lite social.. kram på er!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Ja tiden har verkligen gått super fort. Hon är 3,5 år och han 5 månader. Jag hänger inte med. Han äter mer o mer vanlig mat och mindre ersättning. Han springer runt som sjutton i gåstolen osv. Hänger med på vad man söger och ler när man busar, fantastiskt!!



Men dina har ju blivit stora med :)

2011-06-19 @ 20:57:32
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0