söndag 24 juli

Ojdå jag tappade visst bloggningen ett par dagar... så kan det bli =)

Vi börjar med torsdagen... jag hade ju körlektion igen då. Och jag är sååå nöjd! Fick, förutom att köra på en massa gator med högerregel, backa in i en sån där vit parkeringsficka. Läraren sa att jag är en naturbegåvning på att backa... och att hela körningen gick smidigt och flöt på bra. Är så glad =)
På kvällen körde jag med Leif. Och eftersom mamma lämnade suzuki-nyckeln till mej när dom åkte till Gotland så tog vi den bilen. Det lät på Leif också som at allt gick jättebra. Och jag måste säga det själv... att jag e grymt nöjd eftersom jag annars tycker det har varit bökigt när man bytt bil o så, eftersom körskolebilen och mammas bil är så olika. Men inte ett motorstopp eller nå annat tok under hela dagen. Så det går ju framåt =)

I fredags var en sån där dag då man inte gjorde ett smack alls.. Det blev en lugn dag och kväll. Kristoffer kom över han med och ska vara hos mej en vecka igen =) Men han är mest ute så man ser ju tyvärr inte så mycket av honom. Han har även fått en ny kompis som flyttat till vår gård och han är nästan jämt med honom nu. Pratade även lite med den killens mamma och hon sa att Kristoffer jämt är så snäll och lugn när han är hos dom. Känns kul att höra =) Fick även hennes mobilnummer så jag kan hojta till dom gånger det är dags för Kristoffer att gå hem.

Igår, lördag, var jag på bröllop =) Charlotte och Mattias förnyade sina löften och det var så fint. Lite tråkigt bara att gick så himla fort. Men det är kanske så när man gifter sej borgligt i stadshuset. Jag var vittne och jag och en till tjej fick också skriva under papper efteråt.


Charlotte före bröllopet =) Så fin!


Charlotte och Mattias efteråt =)


Och igen utanför när vi kom ut =)
Fan det är så man får lite lust att gifta sej själv ju hihi. Så himla fint det är..

Igårkväll var Tim hos oss och vi kollade på film. Det blev "how do you know" och den var bra =) Det var en romantisk, drama, komedi.
Efter filmen fick Alex ett telefonsmtal. Det var Anderas Pettersson som tyckte att vi skulle följa med ut och ta en öl. Tim stannade här och barnvaktade lite medan vi gick ut. Var väl kanske inte så mycket till barnvaktande eftersom båda pojkarna redan sov. Men tack i alla fall, Tim =)
Vi gick till interpool och tog en öl där.. var trevligt och jag träffade även en gammal klasskompis som jag gått med från ettan till nian. Efter ölen så gick vi hem igen. Saten vad trött man var dårå.. även fast vi inte var ute så länge så känns det att man inte är van att vara oppe så länge. Så det blev sängen ganska på en gång när vi kom hem.

Idag har inte hänt mycket alls.. igen. Alex är ute i forsbacka hos Ante och har varit där hela dagen. Jag har passat på att diska och tvätta o så.. även tagit med Robin ut så han får leka några timmar. Skulle det inte regna idag förresten? Det har i alla fall inte jag sett något av. Vi har förresten en gäst i vårt kök...


Bry er inte om vårt fula tak... men saten vilken stor spindel =) Men tror den e död eller nåt för den sitter kvar än.. nån timme senare. Men den kan gått få sitta där. Spindlar e mysiga =)

Ikväll kommer Charlotte och Mattias och glor på film med oss. Ska bli najs =)

Sen sitter jag och längtar tills nästa helg. Då blir det gokart på lördagen. Ska bli så jäkla kul =) Och pappa och brorsan är sams igen med vilket gör att pappa nog också följer med =)
I så fall blir det jag, Alex, Charlotte, Mattias, lillebror, Tim, Anna och pappa. Om inte Charlotte och Mattias fått med någon mer. Det är ju roligare ju fler man är =)
Nä nu beställer Robin vatten så det ska han få om han är törstig =) Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0