onsdag 27 juli

Sitter här och laddar lite innan jag ska börja steka pannkakor till middag =)
Har varit ute några timmar med ungarna idag och medan dom lekte satt jag och gjorde klart alla uppgifter i teorihäftet. Det var tre avsnitt att göra klart och det var mörkerkörning, halka och om olyckan är framme. Sen efter jag gjort klart dom så tänkte jag läsa igenom hela häftet o repetera lite.. men det var sånt liv på alla ungar så man kunde inte tänka hehe. Satt och kikade när dom lekte istället och passade på att slå en pling till mormor.

Alex kommer väl hem om en stund och jag hoppas han kommer ihåg att köpa mjölk på vägen hem. Vi har så lite kvar och det är inge gott att dricka nåt annat än mjölk när man äter pannkaka. Har gjort smeten redan och var dessutom tvungen att byta tröja... råkade skvätta smet på hela mej =)

Ikväll blir det nog en promenad för min del. Kommer nog inte hinna simma nåt.. men promenad funkar bra det med =)
Imorgon är det dags för körlektion igen. Charlotte och Mattias ska passa Kristoffer och Robin under tiden. Dom är ju sommarlediga nu.. förrut har ju dom varit på dagis och fritids när jag kört.. men jag hade av nån konstig anledning fått för mej när jag bokade att Alex skulle vara ledig denna vecka.. blev en liten miss. Men som tur var så kunde Charlotte och Mattias så jag slipper boka om =)

Nä man kanske ska börja steka dom där pannkakorna nu då.. kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0