måndag 18 juli

Måndag igen och Robin är på dagis.. snart dags att hämta honom. Idag har jag inte gjort ett smack... bara njutit av lugnet. Så himla skönt. Sov en stund på soffan med =)
Efter jag hämtat lillhjärtat så ska jag försöka få nåt gjort här hemma med.

Igår blev en trevlig dag. På dagen gick jag, Alex och Robin upp till Charlotte och Mattias. Alex installerade photoshop och office-paketet på deras dator medan vi satt och babblade lite. Robin fick titta på kattungarna med. Och gudars vad han tyckte det var roligt =) Charlotte tog upp en av de små missarna så Robin fick klappa lite. Det lyste om hela ungen =)
Efter att vi kommit hem och ätit middag traskade jag upp till bomhus hem till Elin. Vi busade med Theo och jag blev lite förvånad. Så go och mysig som han var mot mej har han då aldrig varit förr... så det var lite kul =) Efter han hade somnat så spelade jag och Elin lite monopol.. och sedan lite madagaskar-kart =)
Så dagen var helt klart najs. Trodde nästan jag skulle få ett regnväder över mej igen på vägen hem men det kom bara 3 droppar som landade på mej =)
Väl hemma blev det lite soffmys och sedan datorn innan det var läggdags.

Har hittat en del jobb på ams hemsida som jag ska sätta mej och skriva ansökningar till sen. Men det får bli när jag har ork. Nu ska jag kika vidare lite innan jag ska hämta skrutt. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0