lördag 16 juli

Huua vilket väder vi hade igår. Fick byta kläder tre gånger eftersom jag blev så förbaskat blöt. Igår efter att jag lämnar Robin på dagis så var jag ner på banken och en snabb sväng till HM. Köpte solbrillor för bara femtio spänn så nu har jag som jag kan köra bil i, om det är soligt. Har länge sagt att jag ska skaffa, men det har inte blivit av. Passar ju inte i nå jäkla brillor och allt man hittar är ju så stort. Jag har pyttelitet huvud tydligen... Och sen är det bling bling på typ allt och det tål jag inte... hua!
Efter jag varit på stan så drog jag hem till Charlotte. Hon var barnvakt åt en jättesöt liten Melinda, men hon var väldigt blyg för mej. Jag och Charlotte satt o snackade tills det var dags att hämta Robin på dagis igen. Sen på frammot kvällen igår så var vi hela familjen och storhandlade med lillebror. Och det sågspånet höll på att göra bort sej. Uuusch man blev ju nästan lite småsur. Efter vi handlat klart så hjälptes vi åt att sätta in alla kassar i bakluckan... jag satte Robin i bilbarnstolen.. och gick sedan för att lämna tillbaka kundvagnen. Då åker brorsan!! Utan mej!! Pucko... men Alex påpekade det så han hann inte åka så långt. Men ändå... jäkla snurrskalle han är min bror. Aja... han får väl skylla på att han var trött eller nåt.. hade ju jobbat sedan 3 på morgonen. Väl hemma igår så var det dags för Robin att lägga sej på en gång eftersom klockan var en bra bit efter sju. Sen var det meningen att jag och Alex skulle käka tacos.. men vi var inge hungriga så vi väntade med det tills ikväll istället.

Idag har det var en allmänt lugn dag. Inte hänt nåt alls... Var iofs till Ria imorse, men på deras dörr stod det att dom hade sommarstängt till 1 augusti. Då cyklade jag till Erikshjälpen... men möttes av en skylt där det stod att dom har semesterstängt varje lördag under juli.. kuuuul! Fick cykla hem igen tomhänt. Alex var ner en snabb sväng med Tim på stan. Och tänka sej... min goa karl köpte två par byxor åt Robin =) Tack och bock säger jag.. han håller ju på att bli lite för lång för alla jäkla byxor han har, så det satt fint det =)

Imorgon ska jag, Alex och Robin en sväng till Charlotte och Mattias och Alex ska installera photoshop åt dom.
Efter att vi ätit middag imorgon så ska jag bege mej hem till Elin en sväng. Blir en monopol kanske? Det var ju rätt länge sedan =)

Just nu är jag lite solo här hemma.. förutom Robin som ligger o sover. Alex drog iväg med Ante till skutskär för att fiska lite. Har jag lite tur kanske det blir stekt abborre till lunch imorgon =) Gött det! Alex kommer väl inte hem förrän i natt någon gång eftersom han nyss åkte och klockan är över tio... så.. ska man spela lite kanske?
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0