fredag 29 juli

Då var det fredag.. fint väder så det blir att gå ut och leka lite efter lunchen, om min mage samtycker.
Kristoffer ska till sin pappa efter lunch så då får man sakna honom en vecka igen =/

Igår hade jag körlektion igen. Och ojoj säger jag bara... det måste ju gått bra för nu är HALKBANAN BOKAD =D
Fyyy faen vad man e lite nervös för det då. Tyvärr var det fullbokat ganska långt fram så jag ska halka iväg den 9 september =) Dumt för då får man gå o vara nervös länge ju hehe.
Charlotte och Mattis var här igår och passade Robin medan jag var på lektionen. Sågen hade tagit med sej Kristoffer till fjärran för att bada.. men tack jättemycket Charlotte och Mattias! Jättesnällt att barnvakta lite så slapp jag boka om lektionen.

Ikväll kommer också Charlotte och Mattias hit och ser Paranormal Activity 2 med oss... vi såg första i måndags =) Ska bli trevligt =)
Längtar tills imorn med ju.. gokart i Rörberg =) Ska bli så skoj!!

Nä nu måste jag börja med lunchen så det blir nå utelek nån gång. Får bli lite lagom avancerad mat nu... korv med bröd =) Som tur är så älskar ungarna det hehe. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Smurvelmurvelsmurfen

Det är Grymt få som inte klarar halkan. Man klarar halkan så länge man gör som de säger, och inte typ får motorstopp och står där i 10 min eller något :P

2011-07-29 @ 12:46:44
URL: http://smurvelmurvelsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0