torsdag 20 januari

Ja då sitter man här... klockan är strax efter sju. Jag är helt i ordning och Robin med. Han tittar på bolibompa på tv nu. Om typ 20 minuter ska vi gå iväg till dagis och sedan ska jag till jobbet... bläää.
Denna dag börjar med en dryg huvudvärk. Hoppas den försvinner under dagen. Ikväll blir det kandelabersim på Fjärran. Har slarvat med simningen denna vecka så det e dags nu.
Jag ska bara vara på Nynäs Montesori denna vecka ut. På måndag är hon jag vickar för tillbaka. Men igår fick jag reda på att jag ska vara på Brynässkolan nästa vecka... alla dagar utom torsdag. Blir najs det. Så när jag lämnat Kristoffer på 6-års är det liksom bara gå några trappor upp för att komma till jobbet hehe =)
Nä nu ska jag ställa matlådan i en påse innanför dörren så att jag inte glömmer den. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0