söndag 9 januari

så imorgon är det ju ny vecka... jobba ska jag faktiskt göra med. Var länge sedan nu. Men jag ska jobba på fritids/6-års på Källö imorgon. Ska bli lite kul. Kristoffer ska på fritids eftersom skolan har studidag imorgon och Robin ska på dagis. Tror dom båda har saknat skola och dagis lite.
Igår var jag hemskt duktig... simmade i en timme. Tycker det blir bättre att göra så än arr räkna längder. Jag har iofs ingen koll på exakt hur långt jag simmar. Men om man jämför med hur långt jag hunnit förr så borde en timmes simning innebära lite mer än 1,5 km. Tyvärr blir det inte simma igen förrän på tisdag. Alex har ju gymdagar både söndag och måndag. Men tisdag, torsdag och lördag får jag... orättvist att han ska ha en dag mer... men jag orkar inte tjafsa om det för vi har tjafsat om det så många gånger förr.
Idag följde Kristoffer med sin pappa och sina syskon på julgransplundring på estraden. Får se när han kommer hem igen. Robin sitter nu i soffan och leker med tåg som han kör runt, runt med.
Nä om man skulle göra honom lite sällskap kanske.. kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0