onsdag 12 januari

Jag har inte haft så mycket tid till att blogga... jobbar ju denna vecka så man är lite sliten. Är ju inte van riktigt än att behöva kliva opp gristidigt.
Igår jobbade jag första dagen på Nynäs Montesori och där blir jag resten av veckan. Har högstadiet i svenska och engelska. Helt okej faktiskt.
Så igår jobbade jag till tre och sedan drog jag hem och åt en macka. Sedan åkte jag o simmade i en timme. Skönt var det. Men jag kan säga att strax efter kl 21 igårkväll gick jag o la mej. Var så jäääkla trött. Idag blev det jobb till tjugo i tre och sedan ner till arbetsförmedligen och skriva på papper. Ringde Alex på vägen hem och kollade var han var.. och han hade kommit yp lika långt som mej så då bestämde vi att vi hämtade varsin unge istället för att Alex skulle hämta båda som det var sagt från början. Trodde det skulle ta längre tid på AF än vad det gjorde. Så jag hämtade Kristoffer och det blev en trevlig promenad hem =) Alex och Robin hann hem före oss. Sen åt vi lite mat och nu sitter ungarna och Alex o kollar på Shrek. Robin har fått nåt dille på Shrek... tjatar om den jämt.
Imorgon slutar jag jobbet tidigt så då blir det att hämta ungarna och sedan gå hem och njuta av att ha lite tid hemma. Ska nog städa lite med.. lägenheten blir ju lite lidande när både jag och Alex jobbar och är trötta. Imorgon kväll blir det kandelabersim på Fjärran... härligt med 18-årsgräns, tända ljus och lugn musik. 
Får se om jag hinner/orkar blogga mer nu i veckan.. kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0