måndag 31 januari

Då var det sista dagen på denna månad.. saten vad det går fort. Har haft mycket jobb sista tiden.. förra veckan var det ju Brynässkolan och idag har jag varit på Sörbyskolan. Har varit helt okej.
Har varit mycket att göra hemma med och så har man passat på att gosa med ungarna när man haft tid över så bloggen har blivit väldigt lidande. Men får försöka bättra mej.
Imorgon har jag inge jobb alls... då ska jag iväg och ta p-sprutan. Fasen vad skönt det är att slippa dom där jäkla pillren som man bara glömmer hela tiden.
Helgen har varit kanon. Pappa var hemma denna helg och jag har övningskört. Fick hoppa in bakom ratten redan utanför mitt hus och sedan köra ut till Norrsundet. Gick hur bra som helst och jag fick mycket beröm av min far. Vi var där ett tag och hälsade på brorsan och hans tjej. Sedan fick jag köra hem. Gick också hur bra som helst.. och pappa, som fick telefonsamtal från Finland mitt i allt, blev lite impad över hur bra jag kom ihåg att slå av helljus o så när jag fick möte. Jag skötte mej så bra på egen hand så =) Längtar tills jag får köra mera.. men pappa har ju automat. Vet inte om jag är riktigt redo för en sådan tur med manuell än. Men det kommer väl det med =)
Bläää vad trött jag är. Ända sedan jag klev ur sängen i morse har jag bara gått runt o gäspat och det svider i ögonen för att jag e så trött. Ska bli skönt o lägga sej senare.
Nä nu ska jag kika när Alex o Tim spelar lite guitar hero... kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0