lördag 22 januari

Jo men hejsan! Det e fan inte lätt o komma ihåg bloggen ibland hehe.
Idag har jag roat mej med att ta undan den där jäkla julgranen. Vet att man skulle gjort det för länge sedan men det har ju aldrig blivit tillfälle. Har varit på Ria och letat böcker.. men hittade bara en av dom jag var ute efter. Sedan var jag iväg och simmade en timme. Skööönt var det! Sen hem och fixa med middag och så har man duschat en av ungarna och slängt dom i säng. Så nu sitter man här.. ska snart se på lite tre kronor med Alex. Skulle egentligen ha övningskört idag men mamma ringde och sa att det blev så sent så vi ska göra ett nytt försök imorgon. Hon hade varit iväg o fixat håret så det var därför det blev sent.
Igår jobbade jag sista dagen på Nynäs Montesori. Några av eleverna.. dom stökigaste dessutom.. sa att dom kommer sakna mej. Jag kommer ju säkert komma tillbaka men det känns ju lite kul att dom gillar en =) Vi hade många härliga samtal och nog sjutton blev dom lugnare när man lärde känna dom =)
Men veckan som kommer nu ska jag jobba på Brynässkolan alla dagar utom torsdag. Ska bli najs. Lämna Kristoffer på 6-års och gå några trappor upp o jobba =) Nära och bra! Får försöka hitta nåt till torsdag med. Men det löser sej.
Imorgon ska jag som sagt kanske övningsköra.. på eftermiddagen/kvällen ska jag våldgästa Elin =) Ska bli najs. Sist var jag barnvakt åt Theo medan Elin och hennes Alex var ut och åt så då hann vi inte umgås så mycket. Blir säkert lite monopol imorgon efter Theo somnat =)
Nä, tre kronor var det.. kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0