torsdag 3 februari

fan man hann lagomt vänja sej vid att skriva januari.. så blev det ny månad igen. Men för min del kan tiden få gå ännu fortare. Vill ha sommar och varmt så man slipper gå omkring ute som inne och frysa som fan. Usch... fryser ju jämt!
Idag var jag en sväng till Nynäs Montesori och jobbade lite. Hade ett gäng ettor. Säger bara en sak.. tänk om man hade deras energi! Vad pigg man skulle vara =)
Ikväll var jag och simmade igen. Fasen vad med folk det var där då. Blev till o med kö till duscharna. Fy faen vad drygt. Får hoppas det blir bättre nästa gång det är dags.
Fan livet känns lite lagomt drygt just nu.. jag vill ha jobb, eller plugga.. vet inte. Men nånting i alla fall. Hatar att springa runt som vikarie... har gjort det i över fyra år nu. Man kan snart alla skolor i Gävle utantill. Men jag vill tjäna pengar. Söker alla jobb jag kan söka men inte fan får man nåt... försöker dra i tåtar och ta till vara på alla kontakter... hjälper ju fan inte. Blir tokig. Kan syssla med vad som helst utom telefonförsäljning... så.. om någon råkar veta nåt är det bara att hojta.
Nä nu har jag gnällt av mej lite.. kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0