torsdag 17 februari

Jag har haft lite fullt upp sista dagarna så därför har det inte blivit så mycket skriva.
Igår var jag med Kristoffer till skolsyster för kontroll. Han hör bra, ser bra, väger 24,2 kg och är 121 cm lång så allt var kanon =)
Övningskörde med styvfarsan igårkväll med. Gick bra det med. Körde först ut till bomhus och sedan mor furuvik, men då svängde jag tillbaka mot gävle =) sedan blev det en tripp genom stan och vidare ut till hille för att sedan ta gamla e4:an tillbaka och hem. Blev ett motorstopp igår, precis som förra gången. Det går jättebra vid rödlysen men när jag har stannat före en rondell så blir det ibland motorstopp när jag ska in i rondellen... inge bra. Men får öva mera. På lördag ska jag på handledarkurs med Leif så sen kan jag köra oftare.
Idag ska jag på anställningsintervju. Ett telefonförsäljarjobb.. Jippi! *not*.. Har jobbat som telefonförsäljare förr och jag är inge bra på det. Men jag ska ge detta en seriös chans men går det inte så går det inte. Den här gången är det för 118218 nummerupplysningen och jag tror vi ska ringa företag... så har man tur så går det kanske bättre.
Nä nu ska jag peta i mej lite frukost och kika på "våra bästa år".. kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0