söndag 13 februari

Så var det åter söndag... har varit en bra helg =)
Igår kom Alexandra och en liten Hugo som hon var barnvakt åt. Sedan kom brorsan, hans tjej och hennes lilla Roxanna också. Så det blev fullt hus. Ungarna lekte en massa och vi vuxna satt o babblade. Alexandra och Hugo åkte hem strax efter två eftersom Hugos mamma skulle komma hem då. Men David, Kikki och Roxanna stannade hela kvällen. Robin och Roxanna leker så himla bra ihop =) Roxanna är nästan ett år äldre än Robin men det går bra. Ungarna fick middag och senare när dom lekt en hel massa mer så somnade båda. Roxanna fick låna vår säng tills det var dags för dom att åka hem. Efter barnen somnat så åt vi vuxna middag.. tacos. Det är ju så himla gott. Och melodifestival blev det också. Var faktiskt nåt enstaka, någorlunda bra, bidrag med den här deltävlingen ju... inte lika mycket skit som förra. Jag som avskyr Brolle satt faktiskt och hejjade på honom igår. Han var den enda med vettig låt tycker jag. Efter melodifestivalen åkte brorsan o dom hem.
Idag kom brorsan, hans kompis Anderas och Nadreas tjej Moa och hämtade mej för lite skridskoåkning. Jag har inte åkt på 8 år så det var verkligen superkul! Brorsan hade fått mina skridskor slipade också så det var ju kanon. Ikväll har jag övningskört med styvfarsan och det gick kanon! Nu har jag äntligen vågat köra i trafik men manuell också. Det blev en vända till bomhus och sedan till stan för att hämta mamma som hade varit på spinning. Sedan fick jag köra hem =) Åhåå jag är glad över att det gick så bra. Hoppas det blir mera köra snart. Ikväll blir det lugnt och kolla på Solsidan =)
Imorgon blir det en fika på stan med Jonas på dagen och på kvällen ska jag o Alex ut och äta och sedan bowla tror jag. Tim kommer över och är barnvakt då på kvällen efter Robin somnat... blir bra det för då märker aldrig Robin att vi e borta =)
Nä nu ska jag kika vidare lite innan Solsidan börjar. Kram på er


Robin och Roxanna i Kikkis knä igår =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0