onsdag 9 februari

Snart är det dags att gå med Robin till dagis. Vi har redan varit och lämnat Kristoffer på skolan. Senare idag så har Kristoffer fotboll så då ska jag och Robin kika =) Får hoppas att Robin håller sej lite lagomt lugn då i alla fall. Nu under dagen ska jag bara ta det lugnt. Har sovit grymt dåligt... vaknar flera gånger av konstiga drömmar och huvudvärk har jag. Så sova lite ska jag nog göra. Måste ta en sväng på lillaffärn också och köpa lite mjölk. Synd att han öppnar så sent bara.
Igår var jag och fikade på stan med Charlotte. Riktigt trevligt var det och tiden bara flög iväg. Kollade på klockan och hoppsan den var redan halv två.. blev lite panik opp till brynässkolan och sedan vidare till Robins dagis. Men hade tur att Charlotte ville skjutsa mej till brynässkolan =)
Denna kväll vet jag inte riktigt hur den kommer se ut... frågade mamma igår om hon ville övningsköra med mej ikväll men hon visste inte om hon skulle orka. Hon jobbar i Sthlm idag och kommer inte hem förrän vid sju. Så hon skulle ringa då och meddela om det blir något eller inte. Annars kanske jag tar en promenad med Jonas.. om han hinner. Hehe tänk vad alla har fullt upp hela tiden. Utom jag... oftast.
Nä nu är det dags för Robin att stänga av tv:n och krypa i overallen. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0