måndag 28 februari

Då var det sista dagen på denna månad och i mars nu så fyller min älskade goskit 3 år =) Tänk vad tiden gått fort... känns som om han kom till världen nyss ju. Oj oj.. blir åldersnoja snart ju. Kristoffer som börjar ettan i höst.. hua hehe.
Helgen har varit najs. Igår åkte jag och Elin ut till valbo en sväng för att kika på loppisen på spiken. Anders och Jessica satt där o dålde grejer med. Gick runt där en stund och jag lyckades hitta ett par sprittnya och jättefina byxor åt Robin. Sen fick 3 böcker fälja med hem också. Men vi var inte där så länge så det kändes fånigt att åka hem efter bara en stund. Så jag och Elin drog vidare till valbo köpcentrum och gick runt fär och kollade med. Det blev en fika och så köpte jag två linnen åt Kristoffer på HM att ha i sommar elelr på gympan i skolan.
Igårkväll blev det lite övningsköra med Micke. Gick riktigt bra faktiskt. Nu har jag tränat dragläge en hel massa.. först krypkörning och sedan fick jag lära mej att starta i backe =) jag gled bara lite bakåt en gång.. jag kom fram till att det är större risk att få motorstopp än att man åker baklänges hehe. Men jag fick kläm på det där också till slut =) Blir väl mer träna på det nästa gång.
Denna dag blir en lugn och seg hemmadag. Har inte lust att hitta på nåt alls idag... känns som om man hade nog att göra i helgen hehe. Nä men idag blir att bara njuta av att inte göra nåt alls.
Ojoj då vad Robin tjatar om att åka tåg. Han har fått höra att han ska få åka tåg ner till sin farmor på torsdag.. men han förstår ju inte att det är några dagar kvar innan det är torsdag så han håller på att tjata öronen av oss. Ska bli lite skönt att vara barnlediga från torsdag till söndag. Kristoffer kommer hit på torsdag med, istället för fredag, och ska också följa med till Robins farmor =) Han har inte varit där förut så han tycker det ska bli jätteskoj. Förmodligen kommer han kanske få prova rida eller nåt. Men att få kika på alla kossor tyckte han skulle bli roligt =)
Nä nu ska jag kika vidare lite innan det är dags att käka frulle till "våra bästa år".. kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0