lördag 26 februari

Ja nu är det egentligen söndag eftersom jag sitter här så sent.. ska strax krypa i säng.
Dagen har varit kanon! Alex tog en sväng ut till valbo med Robin och jag övningskörde med pappa ut till norrsundet till brorsan och hans tjej. Där blev vi bjudna på lunch och smakade bra =) vi satto babblade en massa innan det var dags för mej att köra hem igen. Idag har jag fått träna på att se opp kan jag ju säga.. det har varit både skotrar, hästar och folk som ska över vägen på fel ställe.. tur att man e vaken hehe.
Nu på kvällen kom Anders och Jessica förbi och kollade på melodifestivalen med oss... men det blev mest umgås o snacka och bara ett halvt öra på melodifestivalen. Riktigt najs var det =)
Imorgon sk ajag försöka ta mej ut till valbo på loppis och hoppas på att Elin kan hänga på. Inge kul att åka själv inte. Om inte så hör jag med nån annan trevlig människa, men hoppas på att hon kan =)
Nä.. sängen var det.. är så speedad av all coca cola så får se hur lätt det blir att somna. Kanske går omkring som en zombie imorgon?
Aja... kram o gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0