fredag 4 februari

Idag har jag verkligen inte gjort ett smack! Blir lite övningsköra med pappa sen och en lugn kväll. Vi får ny soffa idag med och det ska bli underbart =)
Imorgon blir det en sväng hem till Elin =)
Får fan spunk på mitt jävla internet.. ringde Bahnhof och dom visste inte var det var för fel så han gjorde en felanmälan. Det e så knäppt för internet funkar i tio minuter, försvinner några minuter, funkar, försvinner, funkar osv... så där håller det på hela tiden. Skitdrygt för man blir ju avbruten i allt man gör hela tiden.

Förresten hörni... Alex har formaterat om vår dator så alla mina favoriter har försvunnit. Skulle ni kunna vara snälla och skriva era bloggadresser och lösen till mej? Har ni lösen som ni ger mej så godkänner jag såklart inte era kommentarer så att andra kan se dem, så skriv gärna till mej. Skulle vara kul att få följa med i era bloggar igen.
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo, ängeln Meja och bebis i magen}

Drygt när internet håller på så :/ Hoppas det blir bättre!

Ska du övningsköra så får du lov och köra försiktigt då det är svinhalt ute ;) Vill ju att du ska vara hel imorn när du kommer ;D



Min bloggadress: http://pruppen1987.blogg.se :) Lösen har jag inget än men det kommer tills veckan är slut :)

2011-02-04 @ 16:25:39
URL: http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: Smurvelmurvelsmurfen

Gissar iofs att du har min bloggadress? :P

2011-02-04 @ 17:33:44
URL: http://smurvelmurvelsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0