fredag 11 februari SNÖOVÄDER!

Jäkla skitdag! Började när jag och Robin skulle gå med Kristoffer till skolan. Jag tittade ut och kontaterade att dom hade ju plogat. Så Robin fick åka vagn... vilket jävla misstag! Mer än hälften var jag tvungen att dra vagnen baklänges efter mej för att komma framåt över huvet taget. Det snöar som fan och det blåser nå så förbannat så det som är plogat blir fullt med snödriver som blåser dit på en gång. Vilket helvete det var att gå i det här vädret. När jag och Robin väl kom hem igen så var jag helt genomblöt av svett. Var tvungen att ta av byxorna och hänga upp dom eftersom dom var snöiga upp till knäna.
Sedan var det dags att gå med Robin till dagis.. han fick åka bob. Det gick ju klart mycket bättre att ta sej fram med den än med vagnen och Robin älskar att åka bob =) Lik förbannat är det jobbigt som fan att pulsa runt i den här jäkla snön. På vägen hem kom jag fram till att det är bäst att stanna inne idag. Tänker inte sticka näsan utanför dörren mer än nödvändigt. Jag som hade tänkt fråga Charlotte om hon hade lika tråkigt som mej och kanske ville ha lite sällskap... men jag hoppas över det. Orkar inte med en promenad till så det får bli en annan dag. Idag går jag i ide tills det är dags att hämta skrutt på dagis igen. Kristoffer blir hämtad av sin pappa idag så dit upp behöver jag åtminstone inte gå.
Nä nu ska jag fundera på lite frukost. Vill bara säga att ge er inte ut i onödan och definitivt inte med bil idag. Var en utanför mej som fick hjälp med traktor att komma loss då han kört fast.
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Lottis

Vad go du är! Vi får ta det en annan gång :) Nästa vecka jobbar Mattias natt så brukar jag ha tråkigt, både på dagen då Matte sover...men även ibland när han åkt till jobbet efter halv 5 på kvällen.



Ha en bra helg gumman!

Kram

2011-02-11 @ 16:45:05
URL: http://lottandrea.blogg.se/
Postat av: Elin {Mamma till Theo, ängeln Meja och bebis i magen}

Ja det är jobbigt och se honom såhär dålig när han annars aldrig är sjuk :( Det enda "sjuk" han har varit är lite snorig och lite febrig, men aldrig såhär.. Han kan inte ens sitta utan att vingla omkull :( Ja jag hoppas också att han ska bli piggare snart! Men han får iaf i sig vätska och han har inte kräkts nå mer och jag hoppas det håller i sig :)

2011-02-11 @ 22:36:38
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0