söndag 14 augusti

Gårdagen blev ju hur bra som helst =) Charlotte kom o hämtade mej vid åtta igår morse och så bar det av ut till Skutskär.
Precis som förra gången så stod vi i lottningskön och lottade vilka startspår bilarna skulle ha och sedan vinkade dom vidare ner till startplattan. Allt gick så smidigt och bra som det bara kunde =)
Mamma tävlade igår och första omgången vann hon. Andra omgången hoppade vajern till gaspedalen av så då blev hon stående stilla på banan. Tredje omgången vann hon igen =) Det räckte för att ta sej till A-final.. men tyvärr blev hon lite ivägputtad i finalen så hon blev stående då med.. så fick traktorn komma och bärga hennes bil av banan.
Strax före prisutdelningen så åkte jag och Charlotte mot Gävle igen. Saten vad trött man var dårå. Snälla Charlotte svängde in på max på vägen hem också så att jag kunde handla hem lite käk.
Alex har ju gått o blivit sjuk... feber och förkyld. Så då fick han väl lite maxmat då =)
Själv har jag lyckats bränna mej lite i solen igår.... halva ansiktet hehe. Svårt när man bara har solen från ena sidan hela tiden. Så jag ser lite lagomt kul ut =)

Idag blir det en lugn dag... ska fixa och dona lite hemma tänkte jag. En karl med feber är ju rätt handikappad så nån hjälp kan man väl inte räkna med.
Robin sov utan blöja inatt för första gången =) Gick ju hur bra som helst! Jag var ju så säker på att det skulle bli kiss i sängen jag... men det blev det inte. Innan jag o Alex gick o lade oss igår så tog jag upp Robin så han fick kissa igen. Sen vaknade han till vid kvart i sex i morse så då gick jag också upp o kissade med honom. Sen sov vi ett tag till =) Men så himla duktig han är, gobiten min =D Får se om det går lika bra övriga nätter med =)

Ikväll är det fotbollsträning också. Ska bli skönt att få börja träna igen =) Har ju missat två sista matcherna nu med eftersom det varit så mycket annat. Men kan förhoppningsvis nästa =)

Nä nu ska jag fortsätta dona runt lite =) Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0