måndag 8 augusti

Så var första jobbdagen efter sommaren avklarad. Gick ju någorlunda smärtfritt =) Lite jobbigt bara att jag sovit hemskt dåligt inatt och var väääldigt trött idag. Men förutom det så har dagen varit kanon. är ju tillbaka på Hammargården där jag var före sommaren. Skönt att komma tillbaka dit man känner barn och personal =)
Ungarna tyckte däremot inte alls om att kliva ur sängen imorse.. ovanligt att se dem så morgontrötta hihi.

Har bara segat sedan jag kom hem faktiskt... inte orkat lyfta ett finger. Ska bara kasta över tvätten till torktumlaren om en stund.
Blir jobb ett par veckor till, minst =) Hoppas på lääänge =D
Lyckades boka om körlektionen jag hade på torsdag mitt på dagen. Det var en dubbellektion så nu har jag en enkel imorgon kväll och en enkel torsdagkväll istället. Blir lite stressigt på torsdag eftersom det är fotbollsmatch också och min körlektion slutar 5 minuter innan matchen börjar. Men jag hinner kanske dit o hoppa in mitt i =)

Längtar till helgen som kommer också. På lördag är det folkrace i Skutskär. Jag och Charlotte står i frammatningen igen och lottar startspår och vinkar bilarna vidare ner till start. Är så roligt att vara med på tävlingarna. Tråkigt nog så ser man inte så mycket av tävlingen när man är funktionär... men det gööör inget =)


bild från Storvik =) Micke i sin startsnabba volvo 142

Nä nu ska jag gå o kika om tvättmaskinen gått klart. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0