fredag 12 augusti

Så var det äntligen fredag! Har fan inte haft varken tid eller ork till att blogga i veckan....
Jobbat massa har jag gjort =) Och det blir ett antal veckor till... kul det =)

Hade körlektioner tisdag och torsdag... frågade igår vilka moment jag liksom har kvar. Det är landsväg och motorväg... även om jag kört dessa tidigare så vill han ju gå igenom att man kan. Efter det kommer lektionerna att börja likna uppkörningar =) Så fortsätter man väl så tills han vågar släppa iväg en att köra opp hehe.
Längtar nästan lite till halkbanan... även om jag är lite orolig för hur magen kommer bete sej då... komemr ju åka från Gävle vid sju på morgon då och så ska man sitta i en bil hela vägen till Söderhamn. Men förhoppningsvis så är magen på min sida =)

Imorgon är det dags för folkrace igen ute i Skutskär. Jag och Charlotte står i frammatningen igen. Ska bli najs =) Ännu mera najs utan den snurriga tanten som var med förra gånger och som blev så sur när jag gjorde jobbet åt henne. Men vad ska man göra när hon inte får ihop det? Jo, då löser man problemen åt henne och då får man skit. Hua.. skönt att hon inte blir med =) Men jag o Charlotte är ett bra team så det går nog lysande imorgon. Hoppas bara att vädret är någorlunda fint med. Att plaksa runt bland bilarna i gummistövlar är ingen hit precis.

Idag var jag en sväng till Andersberg eftersom jag hittade en på facebook på en säljsida som sålde vinterkläder i Robins storlek. Nu kom jag hem med två fina vinteroveraller, en vattentät höstjacka och ett par fodrade överdragsbyxor att ha i höst... 120 spänn för rubbet =) Tänkte att två overaller kan vara bra nu när han är utan blöja jämt på dagarna =)

Nä om man ska gå o sätta sej o häcka framför tv:n istället kanske? Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0