torsdag 7 april

Hehe idag är det en månad kvar tills jag fyller år =) Men iofs är det ju nu man inte behöver fylla någe mer. Pappa säger att han fylelr 26 varje år... jag fyller ju 26 i år så då är det väl det jag ska fortsätta fylla resten av livet då hehe.
Idag har jag varit rökfri i 4 månader!! Och det går fortfarande bra =) Känns härligt att vara av med skiten.

Idag har inte hänt mycket alls. Lämnade ungarna imorse och gick sedan hem o tog det lugnt tills det var dags att hämta dom igen. Kom en snubbe från gavlegårdarna o kollade på vår ytterdörr igen med och mätte lite o så. Vi ska få en ny dörr eftrsom vår har spruckit.
Hämtade ungarna vid två och jäklar vad det blåste ute. Och det gör det väl än antar jag.. och Robin som fick gå till dagis idag tyckte inte alls att det var nå kul att gå hem i blåsten. Men inte mycket annat att göra när vagnen var kvar hemma. Det är så kort bit att gå så vi tränar för fullt att han ska gå till o från dagis när det är fint väder. Och han fixar det jättebra =)

Ikväll ska jag ta mej iväg o simma har jag tänkt. Men det blir bussen eftersom jag inte vill cykla i den här blåsten. Har en himla dryg uppförsbacke på väg dit och med min tur hade jag säkert fått motvind... så bussen blir det =)

Imorgon blir det jobb 7.30-16... usch jag känner inte alls för det.. men men.. man måste ju ha pengar också.
Nä nu ska jag ta bort lite hår under armarna så att man inte skrämmer nån stackare i badhuset hehe.
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Ellen

haha men lilla gumman då! de var ju bara ett April skämt :P hehehehehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0