torsdag 21 april

Idag känns livet lite lättare.. Tog en promenad för mej själv igårkväll, rensade tankarna och njöt av att komma utanför dörren. Det var riktigt najs.
Idag är det finare väder med. Efter lunchen blir det att gå ut med barnen så dom får leka av sej ordentligt =) Tror Kristoffer ska till sin pappa efter lunch... får ringa honom då. Egentligen ska han ju dit imorgon men hans pappa ringde igår och frågade om det gick bra att han tog honom idag istället eftersom dom ska på kalas. Och det är klart Kristoffer får följa med på kalas =)
Pappa kom över en sväng idag med.. dom kom hem igårkväll nämligen. Jag kommer få vänta en månad till innan jag kan börja körskola men en månad hit eller dit gör ju inget. Vi har bestämt, efter att jag suttit och jämfört priser, att det blir på YA. Brorsan gick också där och han sa att det var jättebra. Dom har även bra paketerbjudanden. Vi ska ta paket 1... där ingår 10 körlektioner på 40 min, teorikurser som kommer att vara vid 6 tillfällen med lärare och teorimaterial, halkbana och transport dit o hem... det är vad som ingår och det blir det. Behöver jag fler lektioner sen så får vi ordna det då. Men pappa trodde inte det skulle behövas.. själv är jag osäker hehe.
Nä nu sk ajga kolla klart på våra bästa år innan det är dags för lunch och utelek. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0