tisdag 26 april

Gårdagen blev riktigt najs. Var ju himla fint väder så under dagen var jag och Robin ute och lekte. Satt flera timmar i solen då jag. Jag hade smörjt Robin med solskyddsfaktor men tyckte in jag behövde någon själv... det fick jag ångra. kokt kräfta? Ojoj så röd man kan bli. Men men... har ju fått en del färg nu i alla fall. Och mer ska det bli hihi =)
Efter vi ätit middag igår så tog jag en promenad hem till Elin. Det tog 34 minuter att gå dit hehe. Kul att kolla bara =) 
Jag och elin hade trevligt och denna gång var det min tur att vinna stort i monopolet. Gick även hem sen... det känns bra i benen efter söndagens långpromenad.

Idag har det varit en lugn dag. Robin har varit på dagis och efter en veckan påsklov var det faktiskt skönt att få vara lite för sej själv.
Dom ringde från skatteverket idag med. Jag fick inte jobbet. Men dom sa att jag var bra nära och att jag gjort en kanonbra intervju. Det jag föll på var konkurensen då andra hade mer erfarenhet. Men han sa att om jag fortsätter göra lika bra intervjuer så har jag snart jobb.
Tråkigt nog så är det ju lite svårt att ens komma så långt som till intervju. Men men... bara söka vidare.
Nu är Alex på gymmet och jag ska börja laga lite mat åt mej o Robin. Det blev inge övningsköra med Leif idag så jag kanske simmar eller tar promenad istället. får se vad det blir..
Nä mat var det.. kram på er!

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo, ängeln Meja och bebis i magen}

Tråkigt att du inte fick jobbet gumman :( Men det var ju bra iaf att dom ringde och berättade det för dig istället för att skita i det som andra arbetsgivare gör. Massa kramar <3

2011-04-26 @ 17:35:32
URL: http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: sandra

vad tråkigt att du inte fick jobbet :( Hur sökte du detta jobb? Ringde du dem eller sökte du via hemsidan?

2011-04-27 @ 15:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0