onsdag 13 april

Den här dagen har gått jättefort och inte ett smack har man åstadkommit heller. Men men..
Igår efter vi ätit middag här hemma så drog jag iväg upp till verkstaden och började måla på nytillskottet folkracebil.. en volvo 142:a. Såg hemsk ut men blir riktigt najs när den blir svart. Hann inte måla hela igår så idag efter vi ätit middag ska jag opp dit igen och fortsätta så det svarta blir klart. Nästa vecka ska jag måla på de blå ränderna på sidorna och på huven. Sen ska ju kedjorna fram och bak vara gula. Blir nog bra det där. Ska bli kul sen när tävlingarna drar igång så man får följa med o kika =) Tävlingar i skutskär och i rörberg blir jag nog funktionär också. Har längtat hela långa vintern nu =)
Får se om man själv vill börja tävla så småningom.. men måste börja med att lära mej köra bil ordentligt först. Går ju rätt bra nu att köra i trafik o så... men folkrace... huuua. Buttande och knuffande och man kör nog åt helvete ett antal gånger med, som alla andra. Vet inte om jag komemr våga hehe. Men det skulle vara kul =)
Såg imorse förresten när jag skulle borsta håret att jag fått svart färg i håret igår. Kuuuul... men det var bara lite längst ut i toppen liksom. Men ändå.. så när jag lämnat Robin på dagis så tog jag aceton och sprutade på där färgen var.. sen gnussade jag och spolade vatten på.. och tro på fan att det försvann =) Så nu vet ni vad ni ska göra om ni mot förmodan får oljebaserad färg i håret.
Nä nu ska jag kika vidare lite innan Alex komemr hem och det är dags att börja med maten. Kram på er!


snyggaste bilden på Alex =D   (photoshoppad)

Kommentarer
Postat av: angelica

det är en barncykel från 10 månader tills dem blir större en cykel med solskydd handtag bartagbara säkerhetsbyglar flak,telfon osv:)

2011-04-15 @ 12:26:48
URL: http://davinekevinelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0