måndag 18 april

Gud så dessa månader går fort.. redan den 18:e och jag har inte ens vant mej nid att skriva april istället för mars..

Nu är det påsklov och barnen är hemma. Myspys =)
Blir nog en lugn dag... går väl ut på gården sedan med lillkisen så han får busa av sej lite med. Kristoffer är redan ute med en kompis han.
Ska simma idag med.. det blir ju alldeles för sällan. Måste försöka komma ner i vikt nu ju.

Ska ringa ett par körskolor idag med och höra lite priser... pappa har sagt att jag kan få börja nu snart.. och det är ju han som betalar =) Dom körskolor jag ska ringa har ingen hemsida så det går inte att kolla priser där. Lite dumt tycker jag att dom inte fixat sej en hemsida. Men men.. Jag hittade npn sida i alla fall där man kunde läsa omdömmen om dom och det lät jättebra =) Så jag ska i alla fall jämföra lite priser o så.. och paketpriserna.

Ringde nyss om jobb men där var det tvärdött. Dom hade nånting inne tills imorgon men jag kan inte jobba imorgon eftersom jag ska med Robin till tandläkaren. Ska bli kul att se hur det går på hans första riktiga tandläkarbesök... får se om han vill gapa nåt hehe.
Alex ska till tandläkaren idag han så han sutar jobbet tidigt. Får se när han kommer hem då.. besöket tar nog inte så lång stund.

Nä uscha vad ont i magen jag har... hade det igårkväll med. Man ska nog inte äta hemgjord pizza.. det tycker inte min mage i alla fall. Nä om man ska ta sej ett par tabletter för min dumma mage och sedan glo lite på vår bästa år?
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej Katrin!

Du skrev inann en kommentar om Sims Medeltiden,

Jag tror jag har lösningen, men jag måste veta vad för slags "figur" du spelar som; "monark", Läkare", "Smed".



Med Vänliga Hälsningar

Mia

2011-04-18 @ 19:07:57
URL: http://everybodylovesmia.blogg.se/
Postat av: Smurvelmurvelsmurfen

Ja hemsida är faktiskt asbra. Den körskolan jag kör hos har dessutom gjort så att vi har egna login på deras hemsida och därigenom kan boka lektioner om vi ser att det finns några lediga med vår körlärare de närmaste två veckorna, avboka lektioner samt svara på teorifrågor (vilket de tjatar ihjäl mig om att jag MÅÅÅÅSTE börja på snart för att de inte kan boka teoriprov och uppkörning annars)



Sv: Halkan gick bra, fick väl lite småpanik första gången när jag började rotera runt och inte alls kunde kontrollera bilen, men sen var det rätt kul när jag kommit över den värsta nervositeten och paniken ^^ Och jag blev godkänd iaf :P

2011-04-19 @ 08:13:26
URL: http://smurvelmurvelsmurfen.blogg.se/
Postat av: Elin {Mamma till Theo, änglen Meja och bebis i magen}

Men du får ju tänka på att ju fortare månaderna går desto fortare blir det sommar och när sommaren kommer får du snoza bebis ;)

2011-04-19 @ 15:16:43
URL: http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: S

Hur blev det med jobbet? har du hört något ännu?

2011-04-25 @ 18:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0