lördag 9 april

Ja då var det äntligen lördag.. och så skönt det var att få sova lite längre imorse. Robin lät oss sova till halv nio =)
Vi får se lite grann vad dagen har att erbjuda. Ska försöka ta mej iväg o simma lite tänkte jag. Skönt att få röra lite på sej. Men gud vad det känns att mina tabletter med vitaminer och mineraler är slut... är inte alls lika pigg längre. Men men, bara att bita ihop.
Kvällen blir väl antagligen lugn och tillbringas framför tv:n.
Har inte mycket att skriva alls känner jag... återkommer väl kanske imorn elelr nåt =)
kram på er

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej. Det vore skitkul om du ville vara med i dagens diskussion på min blogg. Nämligen, vad är lycka? det finns förstås inget rätt eller fel, utan det är vad du själv tror/tycker. Vad gör dig lycklig?



O så önskar jag dig ett stort lycka till! ♥

2011-04-09 @ 10:02:21
URL: http://vimmelhimmel.blogg.se/
Postat av: william

fin blogg du har:D

2011-04-09 @ 10:35:42
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0