lördag 23 april Påskafton

Usch det känns inte som att det är påsk. Men men... vi firar inge direkt heller. Mamma och alla är bortresta och mormor bor lite väl långt bort. Ungarna har fått tre påskägg var men det är det närmsta påskfirande vi kommer hehe.

Igår var pappa, Sasi och brorsan här och åt mat. Sasi hade lagat en massa gos thaimat och tagit med sej =) Inte direkt ägg och sill men gott som fasen var det!
Alla åt utom Alex... som typ inte tycker om nånting. Kvällen avslutades med lite talang och sedan fastnade jag här. Tack vare det är man inte jättepigg idag.

Men nu sitter jag här efter en lång dusch och väntar på att håret ska torka. Pappa kommer väl om ett tag för vi ska övningsköra. Ska få prova på motorväg idag jag =) Ska bli spännande.. jag har aldrig kört fortare än 80 km/h förr... uuuusch jag kommer o dö!
Kvällen blir väl lugn. Har lite småfunderingar på om vi ska käka tacos ikväll, men vi får se. Nä nu lär jag fortsätta göra mej klar innan pappa kommer.
Kram på er!




Robin igår när han satt och åt äpple. Självklart skulle klistermärket vara i pannan =)
Haha det tog ett tag innan jag kom på att det stod "Pink Ladies" på det hehe.
Min goskrutt =)

Kommentarer
Postat av: mia

Hej Katrin!

Mia här,

Jag har spelat runt lite på Sims medeltiden och jag försöker hitta en enklare lösning på ditt problem (stort förlåt varför jag ännu inte löst det, men har varit lika occuperad med studier och påskfirande)

Ska bara fråga, Vad heter själva uppdraget?, jag spelar ett uppdrag som påminner starkt om dina beskrivningar men vill vara på den säkra sidan.

Glad Påsk!!

MVH

Mia

2011-04-23 @ 17:20:57
URL: http://everybodylovesmia.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är rätt svårt att hitta en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg blogg!

2011-07-19 @ 21:43:00
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0