fredag 29 april

Tänkte börja med att svara på en kommentar.. jag hittade jobbet på arbetsförmedlingens hemsida. Därifrån gick man vidare in på skatteverkets hemsida och gjorde en profil och skicka de sedan sin ansökan.

Har inte blivit mycket bloggande sista dagarna eftersom jag jobbat och varit så grymt trött i huvet sedan man kommit hem. Har varit på Hammargården på Brynäs nu i tre dagar. Ska även dit igen på onsdag.
Så jäkla trött jag varit idag då.. sover dåligt och vet inte varför heller. Men men.. skönt att det är fredag idag i alla fall.

Igår var jag o lämnade in min telefon hos telenor eftersom det låter så konstigt i den. Killen som jobbade där trodde att det var störningar från masten... men jäkligt konstigt i så fall att det bara är i min telefon då och att det är varenda gång man pratar i den. Idiot! Så nu använder jag min gamla telefon (men har mitt vanliga nummer) som jag hade förr. Kan inte stoppa i mitt minneskort i den heller så nu är jag musiklös =( Man kan ju iofs lyssna på radio i den men hur kul e det då? vill ju ha mitt Nightwish o lyssna på ju.

Imorgon blir det hem till Elin och Alex med hela familjen. Vi ska grilla o så. Ska bli najs =) Vi har inte grillat nåt än i år så det blir premiären =)
Unganra kommer nog tycka att det blir skoj dom med och kase ska vi ju kika på också =)
Nä nu måste jag väcka Alex som ligger på soffan och sover. Det är ju middagsdags =)
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo, ängeln Meja och bebis i magen}

Det tycker jag verkligen vi ska göra :D Men nästa gång så är det vår tur att komma till er ;)

2011-04-30 @ 22:47:52
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0