onsdag 15 september

Ojsan hoppsan då... lite dåligt bloggande från min sida kanske. Men det blir fan så... hinner ju ingenting. Jobbade hela helgen och nu jobbar jag måndag till torsdag denna vecka. Får se om det blir helgen igen denna vecka. Men fredag ska jag fan vara ledig eftersom jag inte varit ledig sedan i fredags. Jag och Elin ska på stan på fredag och shoppa lite. Ska bli så najs =) Alltid trevligt att umgås. Speciellt nu när man inte hinner ha något socialt liv alls och knappt hinner träffa Alex eller ungarna heller. Fy 17!
Ska strax ibäg o jobba igen... 15.30-00.00 som vanligt... men i helgen när jag jobbade så började vi tidigt på morgonen istället. Lite skönt med omväxling. Skulle ju hellre jobba dagtid så att man kan ha ett liv också liksom. Men men... bara att bita ihop och tänka på pengarna man drar in =)
Nä.. packa lite matlåda och dra på sej arbetskläderna kanske.. men nu vet ni att jag lever iaf. Kram på er



Älskade och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0