lördag 25 september

Ja då har man vaknat till liv idag med... gjort mat åt mej och Robin och sedan lagt honom för att sova middag. Min stackars liten har åkt på feber och förkylning. Tror han har fått Alex halsont för han äter inte gärna. Hoppas han blir bra snart... vill inte hålla på o ge en massa alvedon i onödan heller för det är ju bättre om kroppen får ta hand om det själv, annars är ju risken att man bara skjuter upp sjukdomen. Ger bara alvedon om febern är riktigt hög..
Idag skulle jag egentligen varit med Elin till Polhemskolan imorse för att kika på kläder. Men jag jobbade till tolv inatt och jag kände imorse att den tröttheten var för jäkla mycket. Så jag skrev till henne att jag blir hemma och tar sovmorgon istället. Och det fick jag =) Skönt var det. Snart kommer pappa hit med.. då får jag veta vad den där jäkla överaskningen är.. är så grymt jäkla nyfiken. Men jag tror att han har köpt en hund. Han ringde mej efter jobbet inatt och undrade om jag hade någon klosax kvar efter katterna... men det hade jag inte för den skickade vi med när vi sålde dom. sen försöker han inbilla mej att hans granne behövde låna en. Sääääkert pappa. Jag tror det är vovve jag... japp japp. Men är ändå liiite besviken.. var det ingen mer överaskning än så liksom? Aja det visar sej.
Ikväll blir det nog att gå ut o ta en öl med en kille som heter Emil som jag jobbat en massa med. Och Alex behöver verkligen inte vara orolig.. Emil gillar nämligen killar och har en pojkvän hehe. Men det ska bli roligt att komma utanför dörren lite. Men det blir nog inge sent.. inte vara ute tills dom stänger inte.
Nu ska jag kika visare lite innan far knackar på dörrn. Kram på er



Min stackars sjukling =/
Bilden är från i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0