Jag blev nominerad...

...av Madde att jag skulle dela med mej av tio sanningar om mej själv. Gör väl ett försök =)

1. Jag skäms dom gånger jag skaffar barnvakt i syfte att festa. Känner mej som en dålig mamma då, även om det bara händer 3-4 gånger på ett år.

2. Jag tycker det är superdrygt att jobba. Speciellt nu när jag har ett jobb där man inte trivs nåt vidare och där man kommer hem blåslagen hur man än beter sej. Har ju fått problem med handleden också eftersom det är ett tungt jobb =/ Man får bita ihop och tänka på pengarna.

3. Jag längtar väldigt mycket efter en till bebis, även om jag själv vill att det ska dröja några år tills mina två pojkar blivit större. Men man blir så bebissjuk bara av att hålla i ett babyplagg på stan =)

4. Mina problem med magen, IBS, gör mej fortfarande väldigt handikappad. Kan inte sätta mej på morgonen och åka buss till ett jobb eller liknande. Äter receptfria tabletter som stoppar magen (vätskedrivande) i förebyggande syfte och för att jag ska kunna ha ett normalt liv.

5. Jag har extremt lätt för att fastna framför datorn t ex på kvällarna när man borde gå och lägga sej. Spelar ofta yatzy på blip eller nåt liknande.

6. Jag är barnsligt förtjust i Kalle Anka och prenumrerar på tidningarna.

7. Jag fryser jättemycket jämt och använder ibland min vinterjacka trots att det bara är september. Fryser ofta inomhus med, speciellt efter jag ätit.

8. Jag har nu tappat 15 kilo sedan början av december förra året. Bara 4 kilo kvar till min målvikt =)

9. Jag kan inte tycka att mörkt bröd är gott trots att jag vet hur mycket nyttigare det är. Är fast vid vitt bröd =/

10. Jag kan inte för mitt liv hålla liv i en krukväxt, hur mycket jag än anstränger mej!



Jag nominerar Elin, Ellinor och Lina!

Kommentarer
Postat av: Smurvelmurvelsmurfen

Tja, finns ju vitt bröd med lika mycket fibrer som ett mörkt. Åtminstone om man ska tro reklamen ^^

2010-09-19 @ 09:54:53
URL: http://smurvelmurvelsmurfen.blogg.se/
Postat av: Smurvelmurvelsmurfen

Sv: Ja du får ju rösta :P Jag fyller år 9 dagar försent ju :C

2010-09-20 @ 07:34:12
URL: http://smurvelmurvelsmurfen.blogg.se/
Postat av: Elin [Mamma till Theo och ängeln Meja]

Haha ja jag dricker nog minst 2l cola per dag, men dock inte varje dag, jag har dragit ner på det :P

2010-09-20 @ 08:40:24
URL: http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: Ellen

vadå menar du mej eller en annan?

Postat av: Charlotte

Det där med IBS är inte kul då jag oxå har det och vet hur det är!

Kan inte heller leva ett normalt liv, fast jag har krampanfall ibland som är mindre kul och blir sängliggandes ett par dagar efteråt :(

Kram

2010-10-08 @ 14:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0