tisdag 5 oktober

Ja titta jag hittade hit igen hehe. Helgen har varit bra... nu är jag mest rastlös och vill jobba igen. Men imorgon så får jag det =)
I söndags körde jag ju lite bil med brorsan. Gick jättebra! Blev inget hopp och studs alls faktiskt. Och efter många om och men så lyckades jag både köra bra och växla till tvåan själv =) I början kopplade jag och brorsan växlade hehe. Men nu så... får hoppas det blir fler övningstillfällen =)
Sedan var jag hos Elin. Vi hade skoj. Lite bus med Theo först men sedan blev han så trött så han fick välling och sedan gå o sova. Då spelade jag och Elin monopol och jag vann =) Har faktiskt aldrig gått så bra för mej på det spelet förr. Jag hade alla tiotusen-lappar som fanns på spelet på slutet =)
Idag har varit en lagomt seg dag. Efter att jag kom hem imorse så satt jag bara här tills våra bästa år började på tv. Då käkade jag frukost medan jag kollade på det. Sedan lade jag mej på soffan för en powernap... men det ville sej inte. Telefonen ringde och det var en gubbe som skulle komma hit o kolla på vår diskmaskin. Tyvärr hittade han inte varifrån vattnet läcker så han gav opp. Verkar som att vi får köpa oss en ny =/ Jäkla skit.. dom är dyra ju. Aja... får hoppas den håller bättre då.
Om en stund ska jag iväg och hämta mina kids på skola och dagis och sedan blir det hem och förbereda eftersom vi ska käka pannkakor till middag idag =) Götta! Då får jag ju det till matlåda imorn med =)
Nä nu ska jag kolla runt lite till innan jag ger mej iväg.
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0