Tisdag 26 Oktober

Hej och hopp!
Måååste bara säga det... PÅ FREDAG SKA JAG TATUERA MEJ!!! Whooohooo!! Har väntat på detta i 7 år.. alltså sedan jag hade ålderna inne. Det enda som hindrat mej har varit ekonomin. Har alltid vetat motiv också =) Ska bli så jäkla najs. Och Elin får följa med och hålla handen för jag kommer dö hehe. Jag som är så nojig för allt som gör ont... blir ju skoj o se hur det går hehe.
I lördags var jag ju förresten på det där eventet där vi blev sminkade och fotade. Skitkul var det. Det blev jag och Emil och sen en tjejkompis till honom från Umeå som heter Moa. Ska strax lägga in lite bilder så att ni får se hur bra det blev =) Sen efter eventet så kom jonas och mötte oss och så gick vi alla fyra och drack öl och spelade biljard på Rack'n'roll. Vi hade sanslöst roligt och vi var alla mycket nöjda med kvällen. Det ska ju definitivt göras om =) Synd att inte Moa är Gävlebo också för det var en himl trevlig och rolig tjej. Det syns säkert på bilderna =)
Nä som sagt.. här kommer dom:



Egobild på mej först =)




Moa, Emil och jag










Sådär det var några av alla bilder.. alla bilerna fick jag även i svartvitt också och några av gruppbilderna hade dom klippt ur våra ansikten ur så att det blev som den nedersta här.. riktigt najs =) och dyrt... tråkigt nog.
Nä nu ska jag sätta mej o se teletubbies med Robin. Fy faen vilket hjärntvättande program det är... uuusch

Kommentarer
Postat av: Smurvelmurvelsmurfen

Fina bilder fast det vet du redan ^^



Börjar övningsköra den 22 november :)

2010-10-27 @ 14:46:53
URL: http://smurvelmurvelsmurfen.blogg.se/
Postat av: Smurvelmurvelsmurfen

(eller iofs, jag har min första körlektion 22 november, men handledarkurs den 2 november, så lär börja köra lite hemma innan dess)

2010-10-27 @ 14:50:04
URL: http://smurvelmurvelsmurfen.blogg.se/
Postat av: angelica

vilka fina kort:)

jasså funka den inte? fick du in rätt teknik då fick kika på youtube för mig hände det inte ett smack med heller först=P

plumpern fick ja av en vän,men finns på alla ställen att köpa som har maybellin sminkmärket,den heter volume XL...riktigt bra,å har ja inte fel är det halva priset på dem nu på HM=D

2010-10-28 @ 00:22:17
URL: http://davienkevinelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0