söndag 3 oktober

Brr sitter här vid datorn och fryser fast jag har så mycket kläder på mej... jobbigt. Men Gavlegårdarna är väl inte snabbaste på att sätta på värmen heller.
Idag blir nog en riktigt najs dag... vid fyra-tiden kommer lillebror o hämtar mej o då ska vi åka ut så jag får prova lära mej köra med manuell. Kommer bli svårt... men jag får prova, prova och prova lite till innan jag ger opp så klart. Men jag har lovat Alex att när jag känner mej redo för att ge opp så ska jag ändå prova två gånger till. Vill jag ändå ge opp sen då så får jag ta kort för automat bara. Men jag tänker ge detta både tid och tålamod i alla fall. Vore ju bra om man lärde sej. Så.. får se hur det går. Blir nog lite hopp och studs idag i alla fall =D
Vid sjutiden ska jag hem till Elin och umgås lite. Ska bli najs. Vi ses ju alldeles för lite nu när jag jobbar så hemskt mycket.
Veckan som kommer nu blev däremot lite förändrad. Fick reda på i frdags att det inte finns tillräckligt med material igen så måndag och tisdag blir jag ledig. Får jobba onsdag och torsdag... sen får vi väl se om vi kanske behövs i helgen. Det ska ju packas 3500 möbler i veckan så... Fattar inte hur dessa fula jäkla Hemnes-soffor kan vara så populära.. men dom ska väl kanske utomlands också. Aja.. nu har jag ont i lederna i mina fingrar så nu blir det inge mer skriva för idag. Jäkla jobb... man har ont överallt!
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0