onsdag 13 oktober

Glömde visst bort bloggen lite... ajdå. Aja.. här igen =D
Blev lite sur denna vecka. Blev inget jobb ute på Kadax alls eftersom dom fortfarande ligger en massa efter så att det inte finns material för oss att packa. Så i måndags ringde jag vikariejouren och jag blev idrottslärare denna vecka istället. Jippi *not*.. jäkla överspacklade fjortisbrudar som sitter på sidan och vägrar vara med. Vi spelade basket och det är ju ändå något som de flesta brukar gilla. Men när jag frågade fick jag till svar "killarna passar ju inte oss"... nä tro på fan det när dom står som ett fån på planen och ser allmänt ointresserade ut. Jag skulle inte heller passa någon som bara stog där och inte rörde på sej. Men det kan jag ju inte säga.. så.. aja sitt där då.
Hoppas i alla fall att det blir jobb ute på Kadax nästa vecka.. och kanske till och med i helgen om jag har tur =) Avskyr verkligen att springa runt som vikarie på Gävles jäkla skolor.
Ska ringa hälsocentralen imorgon.. Detta är fjärde dagen i sträck som jag är väldigt yr i huvudet. Jag pratade med sjukvårdsrådgivningen idag eftersom idag var det värre än det varit tidigare. Trodde ett tag att jag skulle svimma på jobbet. Men jag ska kolla lite blodtryck o så hade jag tänk. Kan även vara att jag slutat med dom antidepressiva tabletterna får några veckor sedan, sa hon. Men det kunde sitta i min stela och onda nacke med, sa hon... aja.. bäst att kolla upp det i alla fall.
Nä nu har jag gnällt av mej lite =) Ser fram emot en lugn kväll och en långpromenad i hemlingby-spåren med Jonas. Ska bli skönt att röra lite på sej. Måste göra det mera... har ju bara 4 kg kvar att gå ner nu =)
Nä.. dags för käk också. Kram på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0