måndag 18 oktober

Ja då var åter måndag. Men det blev en rätt så bra måndag =) Imorse efter jag lämnat ungarna så åkte jag iväg hem till Elin med två kassar med kläder till Theo. Lika bra att Robins urväxta kläder hamnar där, där dom kommer till användning =)
Skulle ha varit ut och gått/sprungit i Hemlingby med Jonas ikväll men jag var så fruktansvärt trött så vi tar det imorgonkväll istället. Har har lite familjemyskväll ikväll. Kristoffer tappade en tand också så en tia ska vi lägga i glaset. Lilla gobiten tror stenhårt på tandfen.. kan han få göra ett tag till =) Om han bara visste hur tandfen måste trassla för att få tag på en tio-krona... jag som aldrig har pengar på mej hehe. Men det löste sej så imorgonbitti blir han glad när han fått en guldpeng =) Det är tredje tanden han har tappat nu.. han har tappat båda i fram nere.. nu var den ena i fram uppe =)
Imorgon ska jag förresten jobba. Precis innan jag skulle hämta barnen på dagis och skola idag så ringde vikariejouren. Ska ha Ma/NO på Steneberg imorgon. Bekvämt eftersom skolan ligger i huset bredvid Robins dagis =)
Nä nu lär jag skörda på farmville oh sedan är det dags för sängen. Ska opp om 7 timmar. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0