fredag 15 oktober

Wiihoo idag har Alex fått lön och det känns ju för underbart! Dröjer lite till innan min härliga lön kommer... men det är fan skönt att ha pengar. Imorgon blir det först Erikshjälpen med Elin och sedan tar jag och Elin med oss mina ungar ner på stan för att köpa vinteroveraller och vinterstövlar åt båda. Lite mössor, långkalsonger och liknande blir det säkert med. Ska bli najs med en dag på stan =) På Erikhjälpen tänker jag faktiskt kolla efter byxor åt mej själv. Har hittat mycket där förr men nu har jag inte varit där på länge. Jag har ju blivit för smal för alla mina byxor så allt glider ner eller hänger i rumpan.. ser allmänt illa ut med andra ord. Så får väl se vad jag hittar.
I övrigt känns allt okej typ... har fortfarande den där jäkla yrseln som inte vill ge med sej. Däremot så har jag faktiskt sovit lite bättre inatt än de tre tidigare nätterna. Så.. man kan ju hoppas det blir bra. Men ska väl ta o ringa läkaren på måndag, om jag fortfarande är yr då, och boka en tid så dom får kolla lite. Glömde ju att göra det idag. Har en grym jäkla träningsvärk i ljumskarna och i låren också.. i onsdags var jag ju ute i Hemlingby med Jonas för en rask promenad. Men det blev mer än så. Karln fick ju för sej att vi skulle springa uppför så gott som alla uppförsbackar. Jag var helt slut innan vi kommit runt 6:an. Och igår var jag ju återigen idrottslärare på Nynäs Montesori.. var med under två lektioner och spelade fotboll med eleverna. Återigen helt slut.. men det är ju så jäkla roligt så det tänker man ju inte på förrän efteråt hehe. Men nu jäklar.. vilken förbaskad träningsvärk haha. Alex har ju nådigt roligt åt mej när jag ska försöka lägga opp benen på bordet eller nåt och jag måste hjälpa till med armarna för det gör så ont att jag inte kan lyfta benen så hehe.
Nu kommer förresten älsklingen hem efter att ha varit o storhandlat med brorsan. Skönt med mat hemma... mycket mat =D Ska hjälpa till att plocka upp i kyl, frys och skafferi.
Kram på er!



Haha rolig bild på Kristoffer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0